2012-06-19

Min lilla Shakira...


Ja är går waka waka på rep. om inte de så är det Ulrik munter eller Eric saade så nu vet ni det... min lilla tjej älskar musik och dansa så de måste ju hinnas med varje dag.... jaaa så va händer är tro, nja lillen e jätte snorig och tjurig, han håller på att få tänder med... ingen höjdare. Igår va jag på personalmöte och vinprovning, riktigt trevligt att få träffa alla  som man ska jobba med i sommar, sen fick ja mitt första schema och de känns bra hittills så de slutar nog bra med.  När ja kom hem blev de lite stressigt då jag och Felicia skulle iväg på hennes första dag på simskolan, gick sådär men idag e de dags igen....  Idag på dagen har vi varit på bvc läkar kontroll med Sixten och allt såg bra ut, han vägde 9800 och va 76 lång så han växter trots han inte gillar direkt att äta... sen kunde han ju gå in till doktorn, min stora pojke!!!  Efter de så passade jag och Felicia på att cykla lite på sin "nya" cykel... vi fixa en beg. röd större cykel till henne, den e lite sliten på vissa ställen men d går lätt att fixa... gick jätte bra, lite ostadigt när hon ska börja men annars så rullar de på... ikväll är det även inför dagis möte för den lille.....


PÖSSSSS

Inga kommentarer: