2012-06-20

Skönt med fint väder...

Visste e de skönt med lite varmare och finare väder, varit himla tråkigt de sista juh... hoppas bara det håller i sig. Idag så kom svärmor och hade koll på de två huliganerna när jag och Dennis va på skolmöte inför Felicias skolstart, gick väldigt bra, skönt.  Efter de blev de hem en sväng hämta ungar, ge Sixten lite mat innan vi drog iväg ner till stan för att bla. handla inför midsommar och göra massa andra ärenden, bla har ja nu fått min dator... så skönt blir att kolla lite på den sen, då Dennis hade sin på gick de snabbare att blogga från den men så skönt att veta att min gick att laga och inte blev jätte dyrt även om de kosta en del....  efter handling och allt på stan så dumpa jag av barnen och Dennis hemma innan jag drog och tanka och åkte upp till mvc, där de blev en insättning av spiral, äntligen bara hoppas att den sitter och allt funkar denna gång... e lite öm osv nu men får se hur de blir om ett par dagar...

När jag kom hem blev de mat och lite allmänt mys och lek innan Felicia skulle till simskolan, vi tänkte att vi alla skulle åka dit idag men Sixten somna precis innan och han e fortfarande lite förkyld så vill inte direkt bråka med honom då... han kommer få sova lite till innan ja nog måste väcka honom... annars blir de inge kul ikväll... Imorgon finns de inga måsten så då får vi hoppas på fint väder så får vi se vad vi hittar på...

PÖSSSSSS

1 kommentar:

Melissas Prinsar sa...

sv: nu har jag en britax b smart te linus =)
okej tror du de är nå skillnad på er scooter å den me snurrhjul förutom hjulen då? strl mässigt tex?