2012-11-23

Hemma

Japp i går landade jag hemma igen, riktigt skönt. Men nu har jag bara två dagar kvar av praktik att göra och de känns himla konstigt, gillar verkligen eleverna, kollegorna och allt men så e det. Vi får se om jag återkommer. Har varit en bra tid dock jobbig att vara ifrån familjen. Men nu ska ja njuta av att vara hemma. Sen finns de massa måsten på listan iof men de får man leva med. Idag så blir de ner på stan handla lite, även handla dennis fördelsedags present då han fyller på onsdag. Sen håller jag även på att förberda felicias födelsedagskalas som hon ska ha med kompisar nästa söndag. Får se vad vi hittar på för kul. Har även en hel del i skolan, och att göra inför resan men så e de. Nu blir de mys med mina underbara barn iallafall....Ha en underbara fredag!


PÖSSSS

Inga kommentarer: